Reklamacje

REKLAMACJE

W przypadku stwierdzenia wady fabrycznej lub uszkodzenia w wyniku transportu prosimy o zwrot towaru w terminie 14 dni od daty zakupu wraz z potwierdzeniem (specyfikacja/paragon lub faktura) oraz dokładnym opisem przyczyny reklamacji na adres podany w "zgłoszeniu reklamacyjnym" dołączonym do przesyłkli.

W przypadku uznania reklamacji produkt zostanie wymieniony na pełnowartościowy, a jeśli będzie to  niemożliwe (np. z powodu wyczerpania nakładu) gwarantujemy zwrot pieniędzy lub wymianę na inny uzgodniony z Klientem towar.

Reklamacje rozpatrywane są w terminie do 14 dni od chwili otrzymania uszkodzonego towaru. Reklamacji nie podlegają towary uszkodzone z winy użytkownika ( rysy, zabrudzenia, itp.).

Zwrot pieniędzy wynikający z uznanej reklamacji zostanie dokonany przelewem bankowym na wskazane przez Klienta konto w terminie do 14 dni roboczych od chwili rozpatrzenia reklamacji.

W przypadku nieuzasadnionej reklamacji koszty wysyłki pokrywa Klient. Nie przyjmujemy przesyłek odsyłanych do nas za pobraniem.